מהם סוגים שונים של עגלות לתינוקות?

עגלות תינוק משמשות להובלת תינוקות ופעוטות. הם כוללים עגלות, עגלות ועגלות ריצה.

הם דרך מצוינת כדי לשמור על תינוקות בטוח, נוח ובידור כאשר אתה יוצא. הם גם עוזרים לך להסתובב במהירות.

מה ההבדל בין עגלת תינוק לטיולון?

עגלת תינוק היא רכב שניתן להשתמש בו להובלת ילד. הוא מורכב בדרך כלל מגוף דמוי סל המוצב גבוה מעל ארבעה גלגלים, עם מסך שמש מקופל. לפעמים מכונה עגלה.

עגלה, לעומת זאת, מעוצבת ככיסא מתקפל קטן על גלגלים המאפשר לתינוקך לשבת זקוף. עגלות כוללות גם מערכת איפוק המורכבת רתמה וחגורת בטיחות.

העגלה הראשונה פותחה בשנת 1733 על ידי ויליאם קנט, שיצר עגלה בצורת קליפה על גלגלים שנועדה להימשך על ידי עז או פוני קטן. עיצוב זה היה פריט מותרות עבור האליטה.

מאוחר יותר, בנג ' מין פוטר קרנדל ייצר כרכרה שניתן לדחוף במקום לשאת. קרנדל הוסיף בלם לעיצוב שלו ועיצב כמה תכונות אחרות, כולל מודל שהתקפל.

הוא גם עשה כמה שיפורים בעיצוב המקורי, כגון הוספת שמשייה ותליית מטריה. העגלה תפסה, ועד סוף התקופה הוויקטוריאנית, להרבה יותר אנשים הייתה גישה לאחת.

עגלה יכולה להיות דרך מצוינת להוציא את התינוק לטיול או לריצה, והם בדרך כלל קלים וקלים לתמרון. עם זאת, חשוב לבחור את המתאים לצרכי תינוקך.

האם תינוק יכול לישון בעגלה?

בחודשים הראשונים לחייו של תינוקך, מקובל שהם נרדמים ברכב או בעגלה כשאתה בחוץ. אבל אם אתם מחפשים קצת יותר חופש בזמן תנומה, מומלץ להעביר אותם לעריסה שלהם לשינה עמוקה יותר.

תינוקות נמצאים בסיכון לתסמונת מוות פתאומי של תינוקות כאשר הם נשארים במושבי הרכב, בעגלות, בנדנדות או במתלים בזמן שהם ישנים. זו הסיבה שהאקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים ממליצה להעביר אותם למשטח שינה יציב ברגע שהם נרדמים במכשירים אלה.

אם אתם יוצאים לטיול ארוך והתינוק שלכם אכן נרדם ברכב או בעגלה, וודאו שאתם עוצרים בצד ונמנמים תנומה קצרה כל שעתיים כדי שילדכם יוכל למתוח את רגליו ולנשום. זה יעזור להם להיות מרגיעים יותר את עצמם לתנומות שלהם ובסופו של דבר לישון טוב יותר בלילה.

נוהג זה אינו מוגבל רק כאשר אתה בחוץ; זה נורמה תרבותית בכמה מדינות סקנדינביה גם כן. זוהי למעשה דרך מצוינת לקשר עם התינוק שלך תוך כדי ללמד אותם כיצד להסתגל לסביבתם. בין אם אתם מטיילים או הולכים לבית קפה, תרגול תנומה זה יכול להיות דרך נהדרת לעזור להם ללמוד לישון בכל מקום!

מהי עגלה לעומת טיולון?

עגלה וטיולון הם שני סוגים שונים של עגלות תינוק. לשניהם יתרונות וחסרונות שונים, לכן חשוב לבחור את הסוג המתאים לך ולמשפחתך.

עגלות ילדים מתאימות יותר לתינוקות שזה עתה נולדו מכיוון שהן מאפשרות להם לשכב שטוח, דבר החיוני לריאותיהם להתפתח כראוי. עגלות, לעומת זאת, מתאימות יותר לתינוקות ופעוטות שיכולים לשבת לבד.

לרוב העגלות יש רתמה וחגורת בטיחות לריסון התינוק כאשר הם מועברים. הם צריכים להיות קלים לשימוש, ומתכווננים ככל שהתינוק גדל.

מצד שני, לעגלה יש מושב שיכול להישען ולתמוך בתינוקות ופעוטות מבוגרים יותר. זה יכול להיות מקופל, מה שהופך אותו קל יותר לשאת סביב תחבורה בתחבורה ציבורית.

חלק מהעגלות מגיעות עם מנשא נפרד, אותו ניתן להסיר כאשר הילד מבוגר מספיק כדי לשבת באופן עצמאי. יש להם גם אפשרויות שכיבה, אשר ניתן להתאים את הילד גדל.

עגלות הם כבדים יותר מגושם יותר עגלות. עם זאת, ישנם כמה דגמים קלים שמשקלם רק כמה קילוגרמים.

about author

Stephen Parker

[email protected]

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.