איורים מותאמים אישית

כדי להגדיל את שיעור ההמרה שלך, שקול שימוש באיורים מותאמים אישית במסעות השיווק שלך. שיעור ההמרה הוא אחוז המבקרים המשלימים פעולה רצויה, כגון ביצוע רכישה. איורים מותאמים אישית גם עוזרים לך לשמור על יותר קוראים בכך שאתה מאפשר להם לזהות ולזכור בקלות את המותג שלך. להלן מספר דרכים להגביר את שיעור ההמרה שלך בעזרת משלים מותאמים אישית: ‏

חזותיים: צרכנים הם יצורים ויזואליים, וסביר להניח שהם יזכרו את מה שהם רואים מאשר את מה שהם שומעים או קוראים. מחקרים הראו ש-65% מהאנשים יזכרו מידע בקלות רבה יותר כשהוא מלווה בתמונה מאשר באמצעות מילים ונתונים. אם תמלא את הצורך הזה, איורים מותאמים אישית יעזרו לקהל שלך לזכור את המותג שלך זמן רב לאחר שהקמפיין שלך יסתיים. סביר יותר שהם ינקטו פעולה אם התמונה תגלם את הערכים והמסר של המותג.

תבניות עיצוב גרפיות: אף על פי שאתם עשויים לחשוב שאיורים מותאמים אישית אינם ניתנים לניסוח, מספר רב של תוכנות מאפשרות לכם להתאים את הגודל והצורה שלהם, והם ניתנים לשינוי בקלות. רבים מהם מאפשרים לך לשנות צבעים, למחוק צורות או לפרק צורות כדי להפוך אותן ליותר רב-גוניות. שנת 2021 היא כולה על גאומטריה וסימטריה, כך סימטרי, עיצובים גיאומטריים סביר להניח יהיה פופולרי. עיצובים גיאומטריים באיכות גבוהה יהיו יותר מושכים לצרכנים מתמונות פשוטות ושטוחות.

אם אתה מחפש מאייר, דריבל הוא המקום להתחיל בו. סוכנות מבוססת לונדון זו מייצגת 30 של המאיירים המובילים בעולם. משתמשים יכולים לחפש מאיירים המבוססים על הנושא שלהם ולראות דגימה מעבודתם. מבחר המאיירים רחב וכולל איורים דיגיטליים, מסורתיים ומצוירים ביד. אתה יכול להיות בטוח שאתה תהיה מקבל עבודה באיכות גבוהה עם איורים מותאמים אישית אלה.

Vexels: באמצעות מכונת האיורים המותאמים אישית של Vexels בחינם, תוכל להוסיף איורים מותאמים אישית. זה מגיע עם סימן מים של וקסלס, והגדלים המוכנים הם מושלמים לשימוש במדיה החברתית או בדוא "ל שלך. איורים מותאמים אישית עשויים בדרך כלל מסצנות וניתן להתאים אותם לטקסט, חפצים ואפילו תמונות. שינוי הרקע הוא אופציונלי. למרות שתמצאו גרסאות מוכנות של איורים מותאמים אישית ברשת, קשה להמציא סגנון ייחודי באמת.

איורים הם דרך נהדרת ליצור חיבור עם המותג שלך. באפשרותך לייצג את המוצר או התהליך שלך בעזרת איור, או להשתמש בסמל המסמל את המותג שלך. ניתן גם להמחיש את אישיותו של מותג. שימוש בצבעים וגופנים ממותגים יכול להוסיף תחושה של היכרות עם החברה שלך. משלים יכולים גם לעזור לך לתאר את נקודות הכאב והקשיים של קהל היעד. לכן, אם אתה מחפש לוגו לחברה שלך, לשקול באמצעות קריקטורה ללוגו שלך.

דרך נוספת ליצור אישיות אישית ורעננה היא להשתמש במשלים מותאמים אישית. סוגים אלה של איורים לובשים את הצורות של שמיכות וכריות כדי לשקף את המוצרים של המותג שלך. בדרך זו, הם מעודדים את הצרכנים להמשיך במסע הקונים שלהם, כמו גם לתת למותג תחושה צעירה. על ידי שילוב איורים מותאמים אישית וגרפיקה עם האתר שלך, תוכל לבנות תמונת מותג ייחודית. המותג שלך ירוויח מזה, והלקוחות שלך יודו לך על זה.

דרך נוספת להוסיף מגע אישי לאיורים מותאמים אישית היא להשתמש בצלליות. איורים אלה מכילים בדרך כלל דמות פשוטה בעלת רקע מורכב, המאפשרת לקורא לפרש את הסיפור באמצעות התמונה. האיורים על עבודות בואש סיוויק ו ”הבלגן המהולל” מראים את הטכניקה הזו היטב ועומדים על טבע אנושי אוניברסלי. הצלליות לבדן גם מצביעות. הם הבחירה המושלמת למשל מותאם אישית משכנע. זה יעזור לתוכן שלך להתבלט מההמון ולעשות השפעה מתמשכת.

איורי אמנות משובחים הם סוג מפורט יותר של איורים, המרמזים על ריאליזם. הם מפורטים מאוד וניתן לעשות זאת בכל אמצעי. הם מתאימים ביותר לעטיפות ספרים, נופים, ואמנות אחרת. באפשרותך לקבל איור מותאם אישית לספר ילדים, לרומן של מתבגרים, או ספר עבור מתבגר או צעיר.

במסכי העלייה למטוס, איורים הם חלק חשוב מהחוויה. משלים אלה יכולים לספר במהירות את סיפורו של מוצר או מאפיין חדש. צעדות אינטראקטיביות עם איורים יכולות לעזור לצרכנים להבין ולהשתמש טוב יותר בתווי הפנים של המוצר. הדגמה מעוצבת היטב יכולה לעזור לך להשיג את מטרת ההמרה שלך. זו גם דרך נהדרת להעביר את המטרות של המותג שלך. דוגמה מצוינת תגדיל את שיעור ההמרה שלך אם תקל על הצרכנים לקנות מוצרים ושירותים.

פרטים נוספים: https://boringathome.co.il/personal-order/

about author

Stephen Parker

[email protected]

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.