באיזו חבילה סלולרית עלי לבחור עבור כרטיס ה-ESIM או ה-SIM הבינלאומי שלי?

בעת נסיעה, העלות של שיחות בינלאומיות ונתונים יכולים להצטבר במהירות. לכן חיוני למצוא חבילת סלולר שעונה על הדרישות שלך.

חיסכון בכסף ולהישאר מחוברים בחו"ל עם eSIM הוא רעיון נהדר. עם זאת, חשוב לציין שתוכניות אלה עשויות להיות שונות מתוכניות מסורתיות בכך שהן דורשות חוזה.

האם ניתן לגלוש בחו"ל עם כרטיסי ESIM וכרטיסי סים בינלאומיים ללא חבילת סלולר?

בדרך כלל, על מנת לגלוש בחו"ל עם ESIM וכרטיס סים בינלאומי, תזדקק לחיבור נתונים. אתה יכול לעשות זאת על ידי חיבור לרשת WIFI חינמית או רכישת תוכנית נתונים במדינה אליה אתה הולך.

עם זאת, ייתכן שמכשירי eSIM לא יהיו תואמים לכל המכשירים הסלולריים, לכן עליך לוודא שהם פועלים בטלפון שלך לפני רכישתם. יתר על כן, ודא שמפעילת הסלולר במדינה אליה תטייל מציעה תוכניות eSIM.

eSIM הוא סים וירטואלי המוטמע בטלפון שלך שמציע את אותן יכולות כמו כרטיס סים פיזי. ניתן להשתמש בו במספר מכשירים, מה שהופך אותו למועיל במיוחד עבור נוסעים עסקיים או גולים המטיילים לעתים קרובות בין שתי מדינות. יתר על כן, יש לך את הגמישות לעבור בין פרופילי eSIM שונים כרצונך – מה שהופך את תהליך החלפת פרופיל ה-eSIM פחות צורך מקום מאשר שימוש ב-SIM פיזי בפועל.

איך אני יודע שחבילת הסלולר ESIM וכרטיס הסים הבינלאומי שבחרתי הופעלו?

לאחר ההפעלה, חבילת הסלולר של ESIM וכרטיס ה-SIM הבינלאומי אמורים לאפשר גם ביצוע וגם קבלה של שיחות. הקפד לשאול את הספק שלך אם נדרשת הפעלת נדידה בינלאומית לפני נסיעה לחו"ל.

אתה יכול גם להשתמש ב-eSIM כדי לקנות נתונים בחו"ל. בין אם אתה חוקר עיר חדשה ובין אם אתה צריך להישאר מחובר לעבודה בזמן שאתה לא נמצא, תוכניות הנתונים לנסיעות eSIM הן זולות, גמישות וללא התחייבות.

אם יש לך אייפון וברצונך להימנע מעמלות נדידה, התייעץ תחילה עם הספק שלך כדי לראות אם הם מציעים הפעלת ספק eSIM או העברה מהירה של eSIM. אם כן, הפעל את ה-eSIM שלך במהלך ההגדרה או העבר את ה-SIM מאוחר יותר.

האם אוכל לגלוש בחו"ל עם כרטיסי ESIM וכרטיסי סים בינלאומיים אם אין לי חבילה סלולרית?

עם eSIM או כרטיס SIM בינלאומי, אפשר לגלוש בחו"ל ללא צורך בחבילת סלולר. אבל יש כמה דברים שכדאי לזכור כדי שלא תקבל חשבונות נדידת נתונים בכרטיס האשראי שלך או שתצטרך להסתמך רק על גישה ל-Wi-Fi.

ראשית, ודא שהטלפון שלך לא נעול. אם לא, תצטרך לרכוש כרטיס SIM חדש במדינה שבה אתה מתכנן לבקר.

שנית, שקול לבחור ב-eSIM מקומי או אזורי. אלה נוטים להיות פחות יקרים ממכשירי eSIM גלובליים, אך עשויים להציע אפשרויות כיסוי מוגבלות.

לפני ההרשמה לתוכנית כלשהי, הקפד לבדוק את מגבלות הנתונים. אלה עשויים להיות נמוכים יותר ממה שמציעים מכשירי eSIM גלובליים, אז ודא שיש מספיק מקום כדי לענות על כל הצרכים שלך.

האם אוכל לגלוש בחו"ל עם ESIM וכרטיסי SIM בינלאומיים אם אין לי כרטיס SIM?

גלישה בחו"ל עם כרטיס ESIM או סים בינלאומי אינה מצריכה חבילת סלולר; עם זאת, עליך לשקול רכישת SIM מקומי או eSIM לפני היציאה מהבית. זה ישאיר אותך מחובר לספק שלך בעודך בחו"ל וגם יעזור להימנע מעמלות נדידה יקרות.

ניצול הטלפון הנייד שלך בזמן נסיעה לחו"ל יכול להיות טרחה, עם עמלות גבוהות ושירות איטי שמונעים ממך ליהנות מהחופשה שלך במלואה.

עם זאת, טכנולוגיית eSIM הפכה את זה לפשוט יותר עבור מטיילים להתחבר לרשת ולהימנע מעמלות יקרות או שירות איטי בחו"ל. יתר על כן, החלפת ספקים היא כעת הרבה יותר פשוטה מבלי צורך להסיר ולהוסיף כרטיס SIM פיזי.

תחילת העבודה היא פשוטה – פשוט סרוק קוד QR עם הטלפון החכם שלך כדי להפעיל את פרופיל ה-eSIM שלך ולהתחיל להשתמש בתוכנית הסלולרית החדשה שלך.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.globos.co.il/%D7%97%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%9C%D7%A8-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%9C/

about author

Stephen Parker

[email protected]

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.