התאמה אישית של תוספות שיער – טיפים להתאמת צבעים

ההתאמה האישית של תוספות שיער כוללת דברים רבים, כולל התאמת צבעים ותחזוקה. אתה יכול לבחור שיער קשור ביד, קלטת או קלוע.

כיצד התאמת צבעים משפרת מראה שיער?

התאמת צבעים היא חלק חיוני בתהליך תוספות השיער. זה מאפשר לך לקבל גימור חלק ולשמח את הלקוחות שלך. כדי לעזור לך במאמצי התאמת הצבע שלך, הנה כמה טיפים שכדאי לעקוב אחריהם. הדרך הקלה ביותר להשיג התאמה מושלמת היא להיעזר בסטייליסט שלך. היא או הוא יידעו מהם הצבעים הטובים ביותר עבורך. שימוש בטבעת צבעונית יעזור להבטיח את בחירת הגוון הנכון.

טבעת צבעונית גם תאפשר לך לראות אם הצבע משלים את השיער הטבעי שלך. אם אינך יכול להרשות לעצמך טבעת צבעונית, ישנם מקומות רבים שבהם תוכל לשכור אחת. אלה כוללים מקומות כמו Rent-A-Hair, וקמעונאים מקוונים כמו Hairex ו-easihair. ההיבט החשוב ביותר של התאמת צבעים הוא להבטיח את בחירת הצבעים הנכונים. בחירה בגוונים הלא נכונים יכולה להיראות לא טבעית, ואולי אפילו לא תוכל לראות את זה. ככלל אצבע, תוספות השיער שלך צריכות להיות בגוון דומה לשלך.

כמו כן, השורשים שלך צריכים להיות קלים יותר מהקצוות שלך. קיצוץ ועיצוב השיער שלך לפני היישום ייתן לך יתרון בכל הנוגע לבחירת הצבע הנכון. חוץ מזה, תהליך בחירת הצבע המתאים לשיער החדש שלך הוא כיף ומרגש. ייקח לך זמן לבחור את הגוונים הנכונים, אבל תתוגמל עם סט מהמם של תוספות שמחמיאות לחולצות שלך.

כיצד לשפר מראה דרך תוספות שיער בקשירה?

תוספות שיער הקשורות ביד הן דרך מצוינת לשפר את מראה השיער שלך. הם קלים לתחזוקה ויכולים להחזיק מעמד עד שישה חודשים, תלוי בסוג השיער ובקצב הצמיחה שלך. עם זאת, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל ללבוש אותם. תוספות מסוג זה לא נועדו להחזיק מעמד לנצח, לכן יש להסיר אותן ולהחיל אותן מחדש כל שישה עד שמונה שבועות. משך הזמן בין פגישות יהיה תלוי בקצב צמיחת השיער שלך, ובתדירות הביקור אצל המעצב שלך. אם אינך בטוחה אם השיער שלך יכול להתמודד עם תוספות הקשורות ביד, התייעץ עם המעצב שלך.

תוספות הקשורות ביד משתמשות בחרוזים וחוטים כדי לחבר פיסות שיער בודדות לראש שלך. הם הרבה יותר טבעיים מאשר סוגים אחרים של תוספות שיער, אבל הם דורשים מידה מסוימת של טיפול. יש להקפיד לא לשפשף את הראש כשאתם חופפים את השיער בבית, ולהימנע ממריחת מוצרים המכילים סיליקונים. מכיוון שתוספות אלו מוצמדות לקרקפת שלך, עליך להקפיד להימנע מגרימת נזק לאזור.

כדאי גם להימנע משינה עם שיער רטוב. זה יכול לגרום לקשרים, וזה יכול להוביל לעובש. בנוסף, אתה תמיד צריך ללבוש מגן חום כאשר אתה מעצב את השיער שלך. כשזה מגיע להתאמה אישית, אתה יכול לבחור את צפיפות הערב והצבע שלך. ערב עבה יותר נותן לך כיסוי רב יותר, בעוד ערב קשור דק מאפשר לך לשלוט יותר על אורך התוספות שלך.

מהם תוספות שיער טייפ אין?

תוספות שיער בטייפ-אין הן אופציה מצוינת לכל מי שרוצה להוסיף אורך, נפח או עובי מבלי לפגוע בשיער הטבעי. תוספת מסוג זה קלה לתחזוקה ואינה ניתנת לזיהוי על ידי מי שלא יודע מה אתה לובש. מריחת הארכת שיער טיפוסית נמשכת פחות משעה. לאחר המריחה הראשונה, נדרשות פגישות תחזוקה כל 6-8 שבועות כדי לשמור על מראה השיער טוב. בחירה בסוג הנכון של תוספת שיער מודבקת היא החלטה חשובה. אתה רוצה לוודא שאתה משקיע במותג איכותי שיעמוד במבחן הזמן.

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, הקפד לקבל מוצר איכותי המתאים לשיער שלך בצורה מושלמת. אם השיער שלך דק מדי, לא תקבל שיער מלא רק מחבילה אחת של תוספות טייפ-אין. אם אתה חדש בתוספות, שאל את הסטייליסטית שלך מהם המוצרים היעילים ביותר עבור סוג השיער שלך. היא תוכל להמליץ על הטובים ביותר עבור השיער והקרקפת שלך. אם אתה רוצה להוסיף קצת צבע, Micro-Tabs הם בחירה מצוינת. הם הפשוטים ביותר ליישום והם דרך מצוינת להוסיף נפח נוסף. הסרת בודדות גוזלת זמן ויכולה להיות מבולגנת. זה יכול גם לגרום לאנשים מסוימים לאבד את השיער שלהם. עם זאת, סרט תוספות מוסרות בקלות ומותקנות מחדש. שווה את המאמץ למרוח מחדש את תוספות השיער המודבקות. זה יכול לחסוך לך כסף, במיוחד אם יש לך תוספות מותאמות אישית.

כיצד תוספות שיער בתפירה יכולות לסייע לך?

תוספות שיער בתפירה או קלועה הן דרך מצוינת להוסיף אורך ונפח לשיער שלך. בניגוד לשיטות אחרות, תפירה אינה דורשת חום או סטייליסט, מה שהופך אותן לקלות וחסכוניות לתחזוקה. התקנת תוספות שיער תפירה או קלועה יכולה לקחת זמן, במיוחד אם אין לך הרבה ניסיון. חשוב להתייעץ עם איש מקצוע כדי למצוא את הדרך הטובה ביותר להציב את התוספות שלך. סטייליסט מיומן יכול לסייע במניעת נזקים. כמו כן, ודא החזייה שלך המזהים יבשים לחלוטין לפני העיצוב.

בהתאם לסוג השיער, תפירה עשויה להיות יקרה. ייתכן שתצטרך ללכת לסטייליסטית לפחות פעמיים בחודש כדי לשמור על התוספות שלך להיראות במיטבן. עלות התוספות יכולה לנוע בין כ-100$ ועד ל-500$, תלוי באיכות השיער. אם אתה חושש לבזבז יותר מדי, אתה יכול לנסות תוספות שיער עם קליפ-אין. אלה קלים ליישום, אבל לא מחזיקים מעמד כל כך הרבה זמן. אפשרות נוספת היא לרכוש שיער סינטטי, המגיע במגוון מרקמים שונים. עם זאת, הם יקרים יותר, ואתה לא יכול לצבוע או לעצב אותו כמו השיער שלך. למרות שזה קל להתקנה, זה יכול להיות מסובך להסיר. צמות הדוקות יכולות ליצור התקרחות מתח. עיצוב יתר יכול גם לגרום להתרופפות הצמות. כדי להגן על הצמות שלך, השתמש בציפית משי. הסטייליסטית שלך עשויה להמליץ על קרמים מרדימים. הקפד ליידע אותם אם יש לך מתח בקרקפת שלך.

כיצד לצבוע תוספות שיער?

אם אתה מתכנן לצבוע את תוספות השיער שלך, תצטרך לעשות כמה הכנות. תזדקק לקרקפת נקייה, אזור לעבוד בו ומברשת הארכה באיכות טובה. דבר ראשון, תצטרך להחליט על צבע. האפשרויות הטובות ביותר לצביעת תוספות השיער שלך כוללות צבעים חצי קבועים או קבועים. בעוד שהראשון עשוי להיות קל יותר לתחזוקה, האחרון עשוי לדרוש קצת יותר מאמץ. לאחר שבחרת צבע, תצטרך לשטוף את השיער. זהו תהליך פשוט הכולל שטיפת שיערך עם שמפו עדין ושטיפתו במים קרירים.

הקפד לבצע את השטיפה בכיוון שהתוספות שלך נופלות באופן טבעי. תצטרך גם להשתמש במרכך צבע שיער. אלה ניתן לרכוש בחנות ציוד יופי. שימוש במרכך טוב עוזר לשיער שלך להיראות במיטבו. בנוסף לשימוש במרכך, כדאי לנסות מרכך ללא סולפט. סוג זה של מרכך יעזור להחזיר את הלחות שאיבדת במהלך תהליך הגסיסה. כשמדובר בהכנה למריחת צבע שיער עם תוספות שיער, תזדקק לשולחן גדול והרבה מקום בדלפק. ישנם גם מספר מוצרי הגנה בשוק כדי למזער נזקים. כדאי להזמין איש מקצוע שיעשה עבורך את צביעת השיער. למרות שזה עשוי להיראות יקר, תחסוך צרור אם לא תצטרך לדאוג לתיקון הנזק שנגרם.

כיצד מתחזקים תוספות שיער?

מלבד עיצוב השיער, ישנן משימות רבות הקשורות לתחזוקה שיש לטפל בהן על בסיס קבוע. שימוש במוצרים ובכלים הנכונים יקטין את הסיכון לראש שיער קופצני נטול סבך. כדי שהברק והצבע לא ידהו, הקפידו לחפוף את השיער לפחות פעם בשבוע. אחת הדרכים היעילות ביותר לשמור על הרעמה החדשה שלך היא להשתמש במסרק כדי להפריד את הגדילים. שימוש במסרק רחב שיניים כדי לנתק את השיער יגיע רחוק במחלקת הסבך.

אתה יכול גם להשתמש במייבש כביסה על חום נמוך ובמרכך שיער טוב כדי לשמור על הגדילים שלך ללא סבך. אם יש לך ספק, שאל את הסטייליסט שלך עבור הבחירות המובילות שלו. החלק החשוב ביותר בכל תוכנית תחזוקה טובה הוא להיות כנה עם הסטייליסט שלך. שאל אותם מהי הדרך הנכונה ליישם, להסיר ולאחסן את הגדילים שלך. קיום לוח זמנים קבוע מראש יבטיח שלא תצטרכו להתמודד עם נהמה או שתיים במספרה.

באופן דומה, אם אתה עושה צבע או עיצוב שיער, הקפד לקבוע מועד כדי לקבל ניקוי יסודי ומיזוג. זה נכון במיוחד אם יש לך שיער מתולתל או גלי טבעי. בזמן שאתה בזה, הקפד לבדוק את השמפו והמרכך שלך כמה פעמים בשבוע. זה גם רעיון טוב להשתמש במיכל אטום לאוויר עבור הטרקים המאולפים החדשים שלך.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.shehair.co.il/

about author

Stephen Parker

[email protected]

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.