טיפול נגד כינים – כיצד להיפטר מכינים במהירות?

אולי ניסית מספר רב של מוצרים לטיפול נגד כינים אבל לא הצלחת. ייתכן שאתה חווה גירוי ותחושת שריפה קלה בקרקפת שלך. חשוב להסיר את החרקים במסרק דק, ואתה צריך להימנע מללחוץ את ראשו של האדם הנגוע יחד. יש גם כמה תרופות שהן רק חצי יעילות נגד כינים, ואתה צריך לוודא שאתה קורא את תווית המרכיבים בזהירות. למרבה המזל, הכינים אינן מסוכנות, ואין להן מחלות. אם אינך בטוח כיצד לבחור את הטיפול הנכון, תוכל לקרוא את דו "ח AAP.

אתה יכול להתייעץ עם רופא, אחות או רוקח לגבי מה לעשות אם מצאת כינים על ילדך. טיפול נגד כינים מומלץ לילדים ולמבוגרים כאחד. מאחר שהכינים מפוזרות במגע ישיר, הימנע מלחלוק את שיערך עם ילדים אחרים ולשטוף כל פריט אישי וביגוד במים חמים. כמו כן, ודא כי הילד שלך שומר את הבובות שלהם בשקית ניילון לפחות שבועיים.

בנוסף לטיפול מקצועי, אתה יכול גם לעשות את הדברים הבאים בבית. ראשית, עליך להסיר את הקירות החיים משיער ילדך. זה מונע מכינים חדשות לבקוע. שים מגבת חמה ולחה על הקרקפת שלך, להתיר את השיער שלך, ולשטוף את הידיים שלך ביסודיות. אל תשכח להשתמש בזכוכית מגדלת אם צריך. אתה צריך גם להיות כמות טובה של מים חמים זמינים בכל עת.

לשמן הקוקוס יש יתרונות קלים בכל הנוגע לדחיית כינים. כמה מסמכי מחקר אפילו מראים כי שמן קוקוס יהרוג כינים באופן מיידי. עם זאת, פרופסור קרייג ויליאמס, מרצה קליני באוניברסיטת סידני, אמר ל-ABC שאין ראיות חותכות לכך ששמן קוקוס דוחה כינים. בנוסף, חומץ סיידר תפוחים אינו יעיל לטיפול בכינים, ולכן עליך להמשיך בזהירות אם תחליט להשתמש בו למטרה זו.

הטיפול הטוב ביותר בכינים ובכינים תלוי בסיבת הפגיעה ואם הכינים חיות או מתות. שימוש בשמפו מיוחד או טיפול עבור כינים הוא האפשרות הטובה ביותר, אבל אתה צריך להתייעץ עם מקצועי הבריאות שלך לפני השימוש בכל השיטות האלה. בדרך כלל, כינים וכינים עמידים לרוב הטיפולים מעל הדלפק והשמפו הרגיל. זו הסיבה שאתה צריך ליישם את הטיפול המומלץ ברגע שאתה שם לב הסימפטומים של כינים.

כינים הן חרקים אפורים זעירים הניזונים מהדם של מארחים אנושיים. בעיקר על הראש, הם חיים קרוב לקרקפת ולגבות. בגלל שהם לא יכולים לקפוץ, הם לא יכולים לעוף או לקפוץ, והם מפוזרים על ידי מגע ישיר ראש בראש. חשוב לזכור שכינים יכולות לגרום לגירוד רב, לכן עליך לדאוג למצוא את האשם במהירות וביעילות. אם אתה חושב שמצאת את מקור שריצת הכינים שלך, אל תדאג! היצורים הקטנים האלה לא מזיקים.

למרות שקשה לזהות כינים בעצמך, חשוב להבין אילו תסמינים כדאי לחפש אצל ילדך כדי להיות בטוח. אם הם מגרדים כל הזמן, אתה תדע שהילד שלך נגוע. זיהוי הכינים והכינים היא דרך מצוינת לוודא אם הכינים שורצות בראשם או לא. בנות רגישות יותר לשריצת כינים מאשר בנים, ובגילאים מסוימים, הן משחקות משחקים שכוללים מגע ישיר יותר בין שיער לשיער. זה גם יכול להוביל אותם לחלוק אביזרי שיער.

ברגע שמכינים את הראש, אתה צריך להשתמש במוצר מקומי שהורג או מאט את הצמיחה של הנותרים. הטיפול הטוב ביותר הוא אחד לא רעיל שנעשה במיוחד עבור כינים וכינים. חלקם אפילו משתמשים בתערובת של מים ומרכך או מוצר מבוסס שמן. בלי קשר לשיטה שתבחר, תוודא לסרוק ביסודיות כל חלק. במקרים מסוימים משתמשים במסרק מתכת מיקרו-גרוס כדי להסיר את הניטים.

קוטלי חרקים כימיים היו בשימוש נרחב כדי להרוג כינים. כימיקלים החוסמים את ערוץ הכלוריד מגודר GABA, אצטילכולינסטראז ותעלות נתרן מגודרות מתח עשויים להיות יעילים נגד כינים. עם זאת, יש להם חסרונות חמורים. חומרי הדברה כימיים יכולים להיות רעילים לילדים ולסביבה. חלק מהטיפולים אולי לא יעזרו לך, לכן עליך להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש במוצר כלשהו. כאשר משתמשים בחומרי הדברה כימיים יכולים להרוג כינים ביעילות ולעזור להגיינה של ילדך.

about author

Stephen Parker

[email protected]

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.