כיצד ניתן לדעת אם הטונרים וראשי דיו אוזלים?

כשמדובר בקביעה אם טונרי המדפסת שלך או ראש דיו הדיו אוזלים, ישנן מספר דרכים לקבוע מה יש במדפסת שלך ומתי צריך להחליף אותה. אם אתה לא בטוח בכמות המדויקת של דיו או טונר שאתה צריך לחדש, אתה יכול להשתמש במוניטור מצב הממוקם בלוח הבקרה של המדפסת או במחשב שלך. צג יאמר לך כמה דיו נותרה למדפסת שלך ויכול לכלול סרגל המציין את תכולת כל ראש דיו. רוב המדפסות מגיעות עם תוכנה שתודיע לך כאשר הטונר נגמרות ולתת לך מספיק זמן לרכוש תחליף.

מה ההבדל בין טונר מקורי לטונר חילופי?

ראש דיו טונר מדפסת ודיו מיועדת למודל המסוים של המדפסת. ראש דיו אלה ידועות באיכות גבוהה ומהימנות שלהם. אפשר לתהות אם טונר OEM יקרות בהשוואה לראש דיו תואמות. אבל אתם צריכים לדעת שהעלויות של טונר OEM מושפעות בעיקר מהעלות של המדפסת עצמה. רוב המדפסות ברמת הכניסה נמכרות במחירים נמוכים.

המרכיב הראשון בטונר הוא פוליאסטר קרקעי. חלקיקי הטונר טעונים באופן חיובי ושלילי, מה שגורם להם לדבוק בעצמים טעונים מנוגדים, כמו נייר. המדפסת משתמשת בחום ובלחץ כדי להתיך את הטונר על הנייר. מחירה של ראש דיו טונר מקורית הוא בדרך כלל כפול מראש דיו תואם.

הבדל חשוב נוסף בין ראש דיו תואמות ומקוריות הוא האחריות. היצרן של המדפסת שלך בדרך כלל יספק אחריות אופציונלית. אם תרכוש ראש דיו צד שלישי, האחריות שלך עלולה להתבטל. אם אתה נתקל בבעיות, ליצור קשר עם היצרן ולבקש עזרה. אם היצרן לא יתקן את הבעיה, הוא יספק לך דו "ח מהנדס.

רכישת ראש דיו מדפסת היא יקרה יותר, אבל היא מספקת איכות הדפסה טובה יותר. אם אתה בקושי מדפיס, אתה יכול לחסוך כסף על ידי רכישת ראש דיו תואמות. עם זאת, אולי יש להם פחות דפים.

האם טונרים וראשי דיו הם אותו הדבר?

כאשר אדם קונה מדפסת, עליו להחליט בין רכישת טונר דיו או ראש דיו טונר. אף שבחירה זו אינה יכולה להיות כה קשה עבור בעלי המדפסת, ייתכן שקשה לבצע אותה כאשר משתמש מדפסת שוקל רכישה חדשה. ההבדלים בין שני סוגי הראש דיו משפיעים על עלויות הריצה של המדפסת.

הדבר הראשון לדעת הוא שטונר ודיו עובדות אחרת. ראש דיו מכילה דיו, אך ראש דיו טונר מכילה תערובת יבשה של חלקיקי פלסטיק, פחמן וחומרי צביעה שחורים. רולר במדפסת משתמש במטען כדי למשוך חלקיקים אלה לתמונה טעונה חיובית על הנייר. לאחר שהוא נמשך לנייר, הטונר מותך לנייר באמצעות חום ולחץ. ראש דיו טונר יכולות להיות יקרות, ולכן חשוב לבחור מחסנית טונר תואמת אם אפשר.

דרך פשוטה לוודא שהראש דיו שלך פועלות כראוי היא לקרוא את ההוראות ולוודא שהן מתאימות למדפסת שלך. אם אתה קונה את הראש דיו הלא נכונה, אתה יכול בסופו של דבר להפסיד מאות דולרים ויש לשלוח אותו בחזרה. יתר על כן, רוב החברות אינן מקבלות החזרי ראש דיו מכיוון שהן הוצאו מהאריזה שלהן.

באיזו תדירות צריך להחליף טונר?

אם אתה משתמש במדפסת לייזר, אולי אתה תוהה באיזו תדירות עליך להחליף את ראש דיו הטונר של המדפסת שלך. התשובה תלויה בסוג המדפסת וכמה הדפסה אתה עושה על בסיס קבוע. ייתכן שיהיה צורך להחליף את ראש דיו הטונר שלך כל כמה חודשים או כל שנה. אתה יכול להתייחס למדריך המדפסת שלך להוראות ספציפיות.

החלפת מחסניות הטונר שלך באופן קבוע תבטיח שהם תמיד עובדים ברמות אופטימליות. טונר נמוך בראש דיו יגרום לאיכות הדפסה שתסבול. החלפה רגילה תבטיח הדפסים עקביים שאינם מראים פסים ודיו דהוי. זה גם יכול לחסוך לך כסף בטווח הארוך.

מדפסות עם ראש דיו טונר בקיבולת גבוהה יכולות להימשך עד 12,000 עמודים. זה מבוסס על כיסוי של 5%. טונר הוא אבקה עמידה להפליא. אתה יכול להפעיל מדפסת לייזר במשך כמה שנים עם אותה ראש דיו טונר. אתה יכול גם להאריך את החיים של ראש דיו הטונר שלך על ידי ביצוע שיטות טובות מסוימות.

ראשית, עליך להסיר את ראש דיו הטונר הישנה. זה בדרך כלל נעשה על ידי דוחף את המנעול הירוק. אז אתה צריך לדחוף את ראש דיו הטונר החדשה לתוך החריץ ביחידת התופים. טיפול צריך להיות נלקח לא לגעת בנקודות מגע זהב אם אתה לא רוצה לגרד המדפסת שלך.

פרטים נוספים: https://printly.co.il/p-cat/ink/

about author

Stephen Parker

[email protected]

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.