למה לקנות אופני TREK?

TREK

אופני TREK ידועים בעמידותם ובאיכותם. החברה משקיעה בטכנולוגיות, חומרים ושיטות עיצוב חדשות ליצירת מכונות שנבנו להחזיק מעמד. טרק מפעילה גם חנויות קמעונאיות במדינות רבות ומציעה אחריות נרחבת לכל החיים על המסגרת הראשית, ערכות מסגרות חדשות יותר וזרועות נדנדה מלאות. בבית גלגלי פחמן וחישוקי פחמן הם גם אופציה עם רבים מהאופניים שלהם, בעוד שחלק מהיצרנים האחרים מציעים גלגלי סגסוגת ופחמן חלקי.

מהו אופני TREK הטובים ביותר למתחילים ומה הכי טוב?

הגעת למקום טוב אם אתה מתחיל וזקוק לאופניים שיכולים להתמודד עם כל השטח. TREK מרלין 5 אופניים הם סבירים עבור כל התקציבים. אופניים אלה כוללים מסגרת אלומיניום איכותית, שהיא סטנדרטית בדגמי טרק מתקדמים יותר. הבלמים ההידראוליים הם הטובים ביותר הזמינים לעת עתה. מחירו הנמוך הופך אותו לרכישה מצוינת, והתכונות הנהדרות שלו הופכות אותו לאופניים מושלמים לתקציב המתחיל.

ישנם שני סוגים בסיסיים של אופני TREK: אופני כביש ואופני הרים. הראשון הוא נהדר עבור רוכב המהיר, בעוד האחרון הוא אידיאלי עבור שטח סלעי. אם אתה מתחיל, סביר להניח שתרצה אופניים היברידיים. תוכלו גם לבחור בין אופני ספורט או כושר. אופני עיר נהדרים לטיולים. טרק סניפים במלאי ערב הסעודית כל הדגמים האלה.

TREK יש מגוון של אופניים המתאימים למתחילים. הרוסקו הוא קשיח אלומיניום זול עם צמיג 29 פלוס. הוא כולל מושב מתכוונן, והוא עשה עם חלקים בעלות נמוכה. הוא כולל גם מסגרת אווירודינמית, מה שמקל הרבה יותר על הטיפול בשטח מחוספס. את מלא שפם הוא מלא-השעיה דגם שכולל גדול יותר גלגל וצמיג. ישנם דגמים רבים לנשים בטווח מחירים זה. הם עשויים להכיל נשים.

האם מטיילים אוהבים אופני TREK ?

אופני טרק הם לא רק סבירים, אבל הם בחירה פופולרית עבור רוכבי אופניים. דגמי פרימיום יכולים להגיע עד 8,000 דולר, בעוד שהדגמים הזולים ביותר יכולים לעלות על אלפי דולרים נוספים. אופני טרק יקרים בשל תכונות ההיי-טק והחומרים בהם הם משתמשים בעיצובים שלהם. אופני טרק בסיסיים עולים בסביבות 800 דולר, בעוד שדגם יוקרתי יותר יכול להגיע עד 2000 דולר. אמנם אינך זקוק בהכרח לכל האביזרים לאופני הטרק שלך, אך הם יכולים להסתכם לאורך זמן.

אופני ענק בדרך כלל מתאימים יותר לרוכבים מהירים. עם זאת, מסגרות ענק לא יכול להיות בשבילך אם המהירות שלך היא לא דאגה. מסגרות ענקיות פחות נוקשות מטרק, והקישור התחתון שלהן גמיש יותר מזה של טרק. אופני ענק עשויים גם לדחוס כשאתה נושא משקל כבד, מבזבז אנרגיה ומפחית את הנוחות שלך. בעבר היו לאופני טרק עיצובים וגיאומטריה מתלים טובים יותר, אך מאז הם עברו לשימוש ברכיבי שימנו.

אופני הרים הם הקלים ביותר מבין כל אופני ההרים של TREK, ובניית המסגרות שלהם קלה משמעותית מעמיתיהם המתכתיים. מערכת ההשעיה של אוקלב משתמשת בקניינית אופטימלית דחיסה נמוכה (אוקלב), טכנולוגיה שהופכת את המסגרות שלהם קל יותר מאשר עמיתיהם מתכתי שלהם. מסגרות אוקלב מיוצרות מחתיכות סיבי פחמן בגודל בזהירות ועוברות תהליך המשתמש בחום ולחץ גבוהים. את וכתוצאה מכך מסגרת הוא יותר עמיד ומסוגל לספוג השפעה כאשר אתה רוכב בתנאים קשים.

כמה זמן מחזיקים אופני TREK?

אם אתם מחפשים אופני הרים, אתם עשויים לתהות: כמה זמן אופני טרק מחזיקים מעמד? אתה צריך לבחור מודל איכותי שיכול לעמוד בתלאות של אופני הרים. דגמים מסוימים, כמו טרק דומאן אל 2, תוכננו במיוחד עבור נשים. לאופניים אלה יש נסיעה של 160/150 מ מ, צמיגים מהירים בגודל 27.5 אינץ ' ורכבות הנעה רחבות היקף של 1 על 12.

אופני טרק הם הבחירה הטובה ביותר אם אתה רוצה את התמורה הטובה ביותר. אופני טרק משומשים יכולים למכור תמורת קצת פחות מעמיתיהם החדשים, כך שדגם חדש עשוי להיות קנייה טובה יותר. אם אתה לא בטוח כמה זמן אופניים טרק תימשך, מומלץ לשקול רכישת אחד עם מפרט טוב יותר קילומטראז נמוך. בדרך זו, אתה יכול לחסוך כסף ועדיין לקבל מודל באיכות גבוהה.

אופני טרק מורכבים וקשים לייצור. אופניים טיפוסיים יהיו יותר מ -50 ספקים. הרכיבים נשלחים ארבעה מפעלי הרכבה. טרק יכול לייצר אופניים עם פחות חלקים, ותוחלת חיים ארוכה יותר בשיטה זו. ייתכן שיחלוף זמן רב יותר להחלפת חלקים על אופני טרק באיכות גבוהה משנתיים. הדרך הטובה ביותר להחליט אם אופניים מתאימים לך היא לנסות דגמים שונים ולהשוות אותם זה לצד זה.

about author

Stephen Parker

[email protected]

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.