מה חשוב לדעת על קורקינט לילדים?

קורקינט לילדים

קורקינטים לילדים הם דרך יעילה לעודד את ילדכם להישאר פעיל בחוץ תוך שחרור אנדורפינים – כימיקלים מרגישים טוב המגבירים מצבי רוח ורמות אנרגיה-למערכת.

אבל בחירת הקורקינט המתאימים לילד שלך יכול להיות קשה. יש לקחת בחשבון גורמים רבים, כולל גיל, מגבלת משקל ומפרטי גובה.

האם אני יכול למצוא קורקינטים לילדים בחנות צעצועים?

קורקינטים לילדים לעשות מתנה מדהימה כי ילדים בכל הגילאים בוודאי אוהב. לא רק שהם צעצועים מהנים, אלא שהם דרך יעילה לעזור לעודד פעילות גופנית ופעילות גופנית ובמקביל לפתח מיומנויות ולהתרועע עם בני גילם.

קורקינטי הילדים המובילים לבנים ולבנות נועדו להפוך את הרכיבה לבטוחה, קלה ומהנה. חומרים עמידים משתלבים עם עיצובים ייחודיים כמו נורות לד או גלגלים המופעלים בתנועה כדי להציע משהו שמתאים לטווח הגילאים של כל ילד – והכי חשוב הם חסכוניים מאוד כך שההורים יוכלו לקנות אחד כמתנת יום הולדת או חג מולד אידיאלית מבלי לשבור את הבנק!

חקור את הסביבה שלך בבטחה ומהנה, תוך כדי כיף לעשות את זה! צעצועים אלה ניתן למצוא בכל מקום מחנויות צעצועים וחנויות כלבו לחנויות מקוונות או חנויות מתמחות.

קורקינטים אלה מורכבים בדרך כלל מפלטפורמה דקה עם שני גלגלים קטנים המחוברים לכידון שלה, הנשלטים על ידי בעיטות לפניהם כדי לייצר מומנטום לתנועה קדימה. בשל העיצוב המוגבל שלהם, עם זאת, מכשירים אלה צריכים לשמש רק על משטחים חלקים או שטח ותמיד צריכים להיות תחת פיקוח הדוק כאשר הם בשימוש על ידי ילדים.

קורקינטים רבים לילדים כוללים תכונות בטיחות כמו בלמים או מגני ידיים כדי להפחית פציעות בזמן רכיבה. יתר על כן, חיוני שילדים ילבשו בגדי מגן כמו מגיני ברכיים ומגני פרק כף היד בזמן שהם רוכבים על הקורקינטים שלהם.

בעת בחירת קורקינט עבור הילד שלך, ודא כי קל להם לרכוב ויש לו מגבלת מהירות מקסימלית נמוכה. גם לוודא שהוא מגיע מצויד חגורת בטיחות כך שאם הם נופלים זה יבטיח שהם יישארו מאופקים כראוי.

אם ילדכם ישתמש בקורקינט שלו באופן קבוע, וודאו שיש לו עיצוב קל אך יציב שיכול לתמוך במשקלו כמו גם במשקלו של הקורקינט. דגמים מסוימים מצוידים גם בסיפונים רחבים כך שילדכם יוכל למצוא עמדה אופטימלית ומאוזנת בזמן רכיבה על הקורקינט שלהם.

האם קורקינטים בטוחים לבני 7?

קורקינטים הם דרך מרגשת ומרתקת לילדים בכל הגילאים להתנייד, ומספקים הזדמנויות לפיתוח מיומנויות מוטוריות כמו גם פיתוח שיווי משקל וקואורדינציה. למרבה הצער, נפילות והתנגשויות עם כלי רכב והולכי רגל הם למרבה הצער די תכופים ולכן זה הכרחי כי הילד שלך מבין כללי בטיחות בדרכים לפני רכיבה על קורקינט שלהם באופן עצמאי.

בעת רכישת קורקינט, הדבר העיקרי שאתה צריך לשקול הוא עמידה בתקני הבטיחות של המחשב האישי וכולל ציוד מגן כמו הברך, מרפק ושורש כף היד. ילדים צריכים תמיד לחבוש קסדות בעת רכיבה על קורקינטים ועליהם להשתמש גם בבלמים לפי הצורך כדי להאט או לעצור.

מכיוון שבלמים אחוריים יעבירו את משקלם קדימה ויכולים לשבש את האיזון, סביר להניח שילד מבוגר ירוויח יותר מכך שיש אחד מהקורקינטים האלה עם בלמים אחוריים מאשר אחד עם בלמים קדמיים. הם יכולים גם להתמודד טוב יותר עם מהירויות גבוהות יותר; לכן בחר אחד שהמהירות הגבוהה ביותר שלו מתאימה לגילם ולרמת המיומנות שלהם.

כאשר ילדכם לומד לרכוב על הקורקינט בפעם הראשונה, חיוני שיעשו זאת בסביבת למידה אידיאלית כמו אזור נטול מכוניות. זה יאפשר להם לשלוט בשליטה בבטחה תוך כדי למידה כיצד להשתמש בבלמים ובציוד בטיחות אחר כראוי.

וודאו שילדכם משתמש בקורקינט שלו רק על משטחים חלקים ומרוצפים ללא תנועה. הימנע מהם לרכוב עליו ברחובות או בכל משטח עם חול, חצץ או לכלוך מכיוון שהדבר עלול לגרום לנפילות המובילות לפציעה.

רעיון טוב נוסף הוא לרכוש קורקינט עם נורות מהבהבות לד שייראו בקלות במהלך היום ויהפכו את ילדכם לגלוי יותר לנהגים. קורקינטים מתקפלים הופכים את האחסון וההובלה לפשוטים עוד יותר!

כיתרון גדול נוסף ברכיבה על קורקינט לילדים, זה יכול לעזור לכם לפתח אינטראקציות חברתיות משמעותיות עם ילדים בגילם וליצור קשרים חדשים שעשויים לעזור בפיתוח מיומנויות חברתיות כמו גם ביטחון עצמי.

איך בוחרים קורקינט לילד בן 5?

קורקינטים מספקים לילדים דרך מרגשת להישאר פעילים ללא צורך ללכת או לרכוב על קורקינט, ומספקים להם אמצעי תחבורה חלופי ללא סכנת פציעה. אך חשוב לבחור את הדגם המתאים בהתאם לגיל ולרמת היכולת של ילדכם על מנת להבטיח חוויה מהנה אך בטוחה.

ילדכם צריך לבחור קורקינט בעל יכולת כוונון גובה כדי להתאים לגופו הגדל, ולהבטיח שהוא לא יהפוך למסורבל מדי ככל שהוא מזדקן. יתר על כן, תכונות בטיחות כמו בלמים וגלגלי תאורה אמורות לעזור לוודא שניתן לראותם ביתר קלות בזמן רכיבה על משטחים לא אחידים.

אם ילדכם עדיין לומד כיצד לנווט, קורקינט בסגנון גלגלית עשוי להועיל בכך שהוא נותן לו תרגול היגוי שמאלה וימינה. עם מוט ההיגוי המתכוונן שלו, רכב מסוג זה מאפשר לילדך להישען שמאלה או ימינה לפי הצורך.

יש מגוון דגמים לבחירה, כך שבטוח תמצאו משהו מתאים לילדכם. יתר על כן, דגמים רבים כוללים חלקים הניתנים להחלפה כך שתוכלו להתאים אותם ככל שילדכם יתפתח עוד יותר.

כידון הוא היבט מרכזי נוסף שיש לקחת בחשבון בעת רכישת קורקינט, שעשוי להיות מורכב מחומרים כגון פלדה ופלסטיק. יתר על כן, הם באים עם צבעים ועיצובים שונים, כמו גם אוחז לשליטה נוספת ואחיזות המספקים כוח מרתק נוסף.

יש לכוון את הכידון נמוך לקרקע כך שילדכם יוכל לאזן בבטחה בעמידה עליהם וללמוד כיצד לשלוט טוב יותר בקורקינט שלו. זה גם יעזור להם לפתח מיומנויות שליטה חזקות יותר לשליטה בה מאוחר יותר.

הם צריכים גם להיות מסוגלים להגיע לסיפון, שם רגליהם ינוחו בזמן הרכיבה, בקלות; באופן אידיאלי זה צריך להיות רחב בכמה סנטימטרים מגובהם.

בחר קורקינט עם מגבלת משקל מקסימלית כדי להגן על עצמך ועל ילדך מפני פגיעה בו או פגיעה בעצמם בזמן השימוש בו.

לפני שילדכם ינסה לרכוב על הקורקינט שלו באופן עצמאי, חשוב שהוא ילמד כיצד לעשות זאת בבטחה. הם צריכים להתאמן רכיבה סביב הבית שלהם או שטח שטוח עד שיווי המשקל שלהם תיאום לפתח תוך סיוע במניעת פציעות. עליהם גם לתרגל כיצד לשמור על משקל מאוזן באופן שווה הן על הסיפון והן על הקרקע כדי למנוע בעיות איזון יתר.

מהו הגיל הטוב ביותר להתחיל לרכב על קורקינט?

קורקינטים לילדים יכולים להיות דרך מרתקת לגרום למשפחות לנוע תוך עזרה לילדים לפתח מיומנויות מוטוריות,איזון וביטחון. יש משהו מתאים לכל קבוצת גיל זמין מדגמים בגודל פעוט עד ביצועים גבוהים המופעלים על ידי סוללות.

בסביבות גיל שנתיים עד שלוש, רוב הילדים יכולים להתחיל לרכוב על קורקינטים בבטחה עם הליכות יציבות ואיזון טוב. חלק מהילדים עשויים להיות מוכנים לרכיבה על קורקינט מוקדם או מאוחר יותר ממסגרת זמן זו.

חלק מהילדים עשויים שלא ליהנות מספורט,ולכן קורקינט הוא דרך אידיאלית עבורם להישאר פעילים ולשמור על צורה תוך כדי יצירת חברים באמצעות התרועעות! בנוסף זה מספק להם את ההזדמנות לפגוש חובבי סקוטינג אחרים!

בבסיסו, קורקינט טוב צריך לכלול הגדרת גובה מתכווננת כדי להתאים לצמיחתם בזמן שהם משתמשים בו. זה מבטיח שהם מרגישים בטוחים להשתמש בו ללא סיכון של פריחה בכביש ומסייע להם לאזן אותו בקלות. יתר על כן, לאחר מנוחה רגל רחבה עושה איזון קל יותר.

בחרו קורקינט המספק נוחות מירבית לרכיבה על ילדכם, עם קיבולת משקל בשפע וכידון מתכוונן לגובה. בן ארבע או חמש שלך עשוי לגדול במהירות על קורקינטים לילדים אחרים, אז וודא שהרכישה שלך כוללת אחת עם מגבלות משקל גבוהות יותר וכידון מתכוונן לגובה לשימוש מיטבי.

קורקינטים תלת גלגליים הם דרך מצוינת להכיר לילדים בין 3 ל -6 שנים את חווית האיזון והרכיבה בעולם האמיתי, ומספקים להם את התרגול הראשון שלהם בעולם האמיתי של איזון ושליטה. בנוסף, הוא מוודא שהם רוכבים בבטחה תוך שהוא מספק להם דרך קלה בסיכון נמוך לחדד את כישוריהם לפני שהם עוברים לגרסאות דו-גלגליות מאוחר יותר.

הפעלת הילד על קורקינט כאשר הם מבוגרים מספיק הוא הזמן האידיאלי, כפי שהוא מספק זמן איכות יחד ובונה מיומנויות מוטוריות שלהם, איזון, ביטחון עצמי תוך מתן להם תחושה של עצמאות הם לא היו חווים אחרת.

להזמנת קורקינט לילדים הקליקו:

https://www.idan2000krayot.co.il/226967-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D

about author

Stephen Parker

[email protected]

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.