מה לדעת על מטען נייד של אנקר

מטען נייד

בין אם אתה משתמש בטלפון נייד או בטאבלט, סביר להניח שתרצה מטען נייד שיכול לטעון את המכשיר שלך במהירות. מטענים ניידים של אנקר מגיעים עם מספר יציאות, המקלות על השימוש באחד מהם במכשירים שונים. לחלקם יש אפילו טכנולוגיית הקצאת חשמל חכמה, שתדע איזו רמת טעינה היא הטובה ביותר עבור המכשירים המחוברים לחשמל.

האם מטענים ניידים של אנקר שווים את זה?

בעת רכישת מטען נייד, עליך לקחת בחשבון את התכונות והפונקציות בהן תשתמש. המטענים הניידים של אנקר מבצעים בדרך כלל פונקציות בסיסיות, אך הם אינם כוללים תכונות מרגשות רבות. אין להם טעינה אלחוטית, למשל, או כל אחת מהטכנולוגיות האחרות שיכולות להפוך את תהליך טעינת הטלפון להרבה יותר מהיר. תרצו לחפש בנקים חשמליים התומכים בטכנולוגיות כמו טעינה מהירה של קוואלקום או פאווריק או וולטגבוסט.

אם אתה קונה מטען נייד לטלפון שלך, חשוב לקחת בחשבון את יכולתו. בנקים חשמליים של אנקר מגיעים בתפקידים שונים, הנעים בין שלוש וחצי למעל 26-800 מיליאמפר / שעה. כאשר אתה מחליט איזה מהם לקנות, תרצה לשקול כמה קיבולת סוללה אתה צריך וכמה נייד אתה רוצה שבנק הכוח יהיה.

למטען נייד צריך להיות יציאה ולהיות מסוגל לטעון מספר מכשירים. לדוגמה, לפאוורקור 5000 יש יציאת מיקרו-יו-אס-בי. זוהי אפשרות נהדרת אם אתה משתמש במספר מכשירים בו זמנית. אבל אם אתה טוען רק את האייפון שלך, אתה יכול לבחור בדגם אחר.

בנקים כוח אנקר יכול לשמש גם עבור מכשירים אחרים. סדרת הפאוורקור השנייה של אנקר פאוור בנקס כוללת יציאת יו אס בי-סי, ואילו סדרת פאוורקור חיונית ודגמי פאוורקור סלים ולייט תומכים במיקרו-יו אס בי ו יו אס בי-סי. לעומת זאת, הפאוורקור רדוקס מגיע עם יציאת מיקרו-יו-אס-בי מסורתית, אך אין לו טעינה מהירה.

כמה זמן אנקר מטען נייד מחזיק?

מטען נייד anker מיוצרים לשימוש ארוך טווח ומציעים עד 500 מחזורי טעינה מלאים. עם זאת, הם צריכים להישמר הרחק חום או לחות כדי להבטיח ביצועים נאותים. בנוסף, שימוש לא נכון יכול להקטין את תוחלת החיים שלהם ולהפחית את זמן הריצה שלהם. במקרים מסוימים, הם עלולים אפילו לגרום נזק סוללות ליתיום שלהם. כדי להימנע מכך, אנקר ממליץ לאחסן אותם בין 14 מעלות פרנהייט ל -25 מעלות צלזיוס. אתה צריך גם לטעון אותם כל שלושה חודשים.

בנקי כוח אנקר כוללים אינדיקטורים לד המראים כמה כוח נותר להם. בדרך זו, תדע בדיוק כמה כוח נשאר לך לפני שנגמר הכוח. בנק הכוח יחייב את המכשיר תוך שעתיים עד שש שעות בשימוש עם יציאת יו אס בי או מטען לטלפון. ניתן גם לבדוק את בריאות הסוללה על ידי ניטור רמת האנרגיה באמצעות תצוגה דיגיטלית מובנית.

בנוסף לקיבולת הסוללה החזקה שלו, אנקר מציע גם עיצוב דק שקל להחליק לתיק גב או ארנק. היחידה כוללת גם מצב טעינת טפטוף המאפשר לה לטעון מכשירים קטנים יותר. מארזי הסוללות של אנקר מגיעים עם כבל טעינה של מיקרו יו אס בי, אך ניתן גם להשתמש בכבל יו אס בי-סי כדי להטעין אותו. תכונה נהדרת נוספת היא שהיא יכולה לטעון עד שני מכשירים בו זמנית.

אנקר פאוורקור חיוני 20000 יש יציאת יו אס בי – סי, אשר שימושי עבור טעינה מהירה. בנק הכוח יכול לטעון אייפון 12 50% תוך 30 דקות. ה פאוורקור חיוני 20000 כולל גם יו אס בי-ג כֶּבֶל.

היתרונות של מטען נייד אנקר

אנקר נייד מטען הוא דרך מצוינת כדי להבטיח כי המכשירים שלך לא נגמרים של סוללה כוח. זה מטען מתאים בתרמיל שלך ומאפשר לך בנוחות תשלום המכשירים שלך בכל עת, בכל מקום. לא רק שאתה יכול לטעון את המכשירים שלך בזמן נסיעה, אלא שאתה יכול גם ליהנות משקט נפשי בידיעה שהם יהיו בריאים ושלמים.

אנקר פאוורקור 20100 הוא מטען נייד שמגיע עם יציאת טעינה קלט ופלט. הוא כולל גם לחצן הפעלה וארבעה אינדיקטורים קיבולת חשמל הוביל. המשמעות היא שקל לראות כמה כוח נשאר לך בסוללות. הוא מצויד גם בתכונת טעינה מהירה שמתחילה לטעון אוטומטית את המכשירים שלך כשאתה מחבר אותה לחשמל.

בנוסף ליכולת לטעון את הטלפונים הסלולריים שלך, ניתן להשתמש במטענים ניידים של אנקר גם לטעינת טאבלטים, סיגריות אלקטרוניות, בקרי מתג של נינטנדו ועוד. ניתן לטעון את כל הפריטים הללו מיציאת יו אס בי. היתרונות של מטען נייד אנקר כוללים חיי סוללה מוגברים וחשבונות חשמל מופחתים.

בנק הכוח עובד היטב עם מספר מכשירים, אפילו מחשבים ניידים קטנים. אתה יכול להשתמש בו כמקור כוח נייד על ידי טעינה של עד ארבעה סמארטפונים או שני טאבלטים בכל פעם. זה אפילו יכול להאריך את הזמן שאתה יכול לשחק מתג נינטנדו שלך. בנוסף ליכולות הטעינה הניידות שלו, הוא גם קל משקל, במשקל של עד 13-16 אונקיות וקל להובלה.

about author

Stephen Parker

[email protected]

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.