מה לחפש במארז קוקטיילים

מארז קוקטיילים

אם אתה הולך לקנות מארז קוקטייל, יש כמה דברים שאתה חייב לדעת לפני שתבצע את הרכישה. אתה צריך לדעת מה מארז קוקטייל הוא, מי צריך מארז קוקטייל, וכיצד ללכת על בחירת מארז הטוב ביותר עבורך.

מהי מארז קוקטיילים?

ערכות קוקטייל הם דרך מהנה כדי לקבל את הידיים על כמה רוחות המדף העליון. אלה קטן-אצווה ערכות מגיע עם כל מה שאתה צריך כדי לערבב עד שלושה או שישה קוקטיילים. הם כוללים גם כלי בר כמו ג ' יגר יפני, פותחן בקבוקים דק ושטוח וכף בר. כמה ערכות קוקטייל מגיעות עם מגוון מרכיבים שונים, כולל מיצי הדרים וסירופים תוצרת בית.

אם אתם מחפשים דרך להרשים את חבריך, שקול מארז קוקטיילים. יש שפע של אפשרויות זמינות, ואתה יכול בקלות למצוא מארז קוקטייל כדי להתאים לצרכים שלך. חברות רבות אף מציעות גם מנויים וגם אפשרויות לרכישה יחידה.

חלק מהערכות הפופולריות יותר הן אלה שיש בהן יותר ממרכיב אחד. מלבד המרכיבים העיקריים, הם עשויים לכלול כמה פריטים אחרים, כגון פותחן בקבוקים, כוס ערבוב, מתכון ושייקר קוקטיילים.

בחירה פופולרית נוספת היא ערכה מעורבת מראש. זה נהדר אם אתה לא רוצה להשקיע הרבה זמן בערבוב משקאות. זה גם יחסוך לך כסף בעלויות המשלוח.

עם זאת, אם אתה מעוניין יותר באלכוהול עצמו, ייתכן שתרצה לבחור בערכה בבקבוקים. ערכות בבקבוקים הן גם אפשרות טובה אם אתם מטיילים. האלכוהול נשלח אליך, כך שאתה לא צריך לדאוג שיש לשלוח אותו הביתה.

למי מיועדות ערכות קוקטייל?

ערכות קוקטיילים נהדרות לכל מי שמעוניין לנסות את כוחו בהכנת קוקטיילים בבית. הם מספקים את כל מה שאתה צריך, כולל מיקסרים ועיטורים, כדי ליצור עד 12 משקאות. הערכות הטובות ביותר יעודדו יצירתיות ויעזרו לך לשפר את כישוריך כמיקסולוג.

מארז קוקטיילים טובה תעניק לך גישה למשקאות חריפים במדף העליון. ערכות אלה כוללות מרכיבים טריים, טבעיים וארוזים באריזה למחזור. הם מגיעים גם עם מתכונים שלב אחר שלב של ברמנים מקצועיים.

חברות מסוימות מציעות הן ערכות רכישה אחת והן מנויים. זה אומר שאתה יכול לקבל תיבה על פי בחירתך ויש לי את זה נשלח אליך בזמן מסוים בכל חודש.

חברה אחת המציעה תיבת מנוי חודשית היא אמריקן קוקטייל ושות'. החברה שולחת קופסת משקאות חריפים ומערבלים ב -20 בכל חודש. תוכלו לגלוש בערכות הקיימות באתר ולבחור את המתאימה לצרכים שלכם.

אפשרות נוספת היא להירשם כמנוי לשייקר וכף. בכל חודש תקבלו קופסת משקאות וקישוטים, יחד עם מתכון. תמורת תשלום קטן תקבלו הוראות שלב אחר שלב, סירופים תוצרת בית, מרירים ארומטיים ופירות טריים.

אם אתה לא שותה, אתה יכול לקבל ערכה ללא אלכוהול משליח קוקטיילים. ערכות שלהם מגיעים במגוון גדלים.

כיצד לבחור מארז קוקטייל?

מארז הקוקטיילים הנכונה יכולה להפוך את המטבח שלכם לבר, מה שמקל על ערבוב מגוון קוקטיילים טעימים. ערכה עשויה היטב תכלול את כל מה שצריך, מהכלים הקטנים ביותר ועד המרכיבים הגדולים ביותר. אבל מה כדאי לחפש בסט איכותי?

ישנם סוגים רבים ושונים לבחירה, כולל ערכות בודדות, ערכות מרובות קוקטיילים ומארז מיקסולוג. כל אחד מהם מגיע עם המיקסרים, הקישוטים והמרכיבים הדרושים להכנת שלושה עד שישה משקאות.

חברות מסוימות מציעות שיעורים וירטואליים על איך לערבב קוקטייל טוב. קורסים אלה מועברים על ידי ברמנים מקומיים. זו דרך מצוינת ללמוד את הפרטים הקטנים של הכנת קוקטיילים.

סט עשוי היטב כולל את יסודות, כמו נירוסטה תרווד חולץ פקקים. תקבלו גם זסטר וקולפן, פותחן בקבוקים ושייקר עם שקית קרח לשימוש חוזר.

מארז קוקטיילים איכותית צריכה להגיע עם ג ' יגר עם סימונים שיעזרו לכם למדוד את כמות המשקאות הנכונה. זה צריך לבוא גם עם זרבובית משפך. זה מאפשר לך לשפוך את המשקה שלך דרך מסננת רשת בסדר.

חלק מערכות הקוקטיילים מגיעות עם ספר מתכונים, אך אחרות יספקו לכם מבחר משקאות חריפים מהמדף העליון. הם יכולים לכלול חבילת מיץ הדרים, סירופים תוצרת בית ובלבול.

about author

Stephen Parker

[email protected]

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.